سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپان چهار راه مولوی خبر داد و گفت: از متهمان دو عدد دستگاه تلفن همراه مسروقه و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با سارقان موبایل قاپ، تیم عملیات ۱۱۳ بازار در حین گشت زنی در چهار راه مولوی دو نفر که با ماسک صورت‌های خود را پوشانده بودند را مشاهده کردند که تلفن همراه یکی از شهروندان را به سرقت رسانده و در حال فرار از محل وقوع جرم بودند.

وی گفت: متهمان با رویت ماموران بلافاصله اقدام به فرار در خلاف جهت اتوبان و بدون توجه به دستورات پلیس از محل متواری و پس از مدتی تعقیب و گریز به صورت پیاده موفق به زمینگیری و دستگیری هر دو متهم شدند. در بازرسی اولیه از متهم یک قبضه سلاح سرد، یک عدد و دو دستگاه تلفن همراه که به تازگی به سرقت رفته بود کشف شد.

سرهنگ مافی خاطر نشان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم ۱۸ ساله دارای سابقه سرقت بوده و به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف و متهم ۱۵ ساله به عنوان همدست وی اقدام به سرقت و موبال قاپی می‌نمود. عوامل کلانتری موفق به شناسایی پنج نفر از شکات شدند و شناسایی مالخر و دیگر شکات پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

همچنین سرهنگ حسین مافی توصیه نمود: سارقان خودرو‌هایی که شیشه آن‌ها پایین می‌باشد و افرادی را که در حال مکالمه با تلفن همراه خود هستند تحت نظر داشته و در یک زمان مناسب اقدام به سرقت تلفن همراه آن‌ها می‌کنند، لذا شهروندان تا حد امکان ازاستفاده از تلفن همراه در معابر شلوغ و پر تردد پرهیز کنند و نسبت به اطراف خود هوشیار باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار