مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از افتتاح تعداد ۴ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی تا پایان امسال در استان خبر داد.

 ایوب کرد از افتتاح ۴ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی تا پایان امسال در این استان خبر داد و اظهار داشت:این مجمتع‌ها در محور‌های زهک_جزینک، زابل _نهبندان، زاهدان_خاش و زاهدان _ زابل مراحل پایانی احداث را سپری می‌کنند. 

وی گفت:با توجه به وسعت استان و مسافت‌های طولانی بین شهرستان‌ها وجود مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی امری ضروری است و ارائه خدمات متمرکز و مناسب، کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحد‌های خدماتی در طول جاده‌ها و تمرکز  آنها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده‌ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها، ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزائی، از جمله اهداف مهم در احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهـی می‌باشد.  

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۳۵ باب مجتمع خدماتی رفاهی در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار