رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: کمبود فضای فیزیکی مناسب درخور شأن مردم استان یکی از چالش‌های بزرگ دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام حسین طهماسبی رئیس کل دادگستری استان یزد کمبود فضای فیزیکی مناسب درخور شأن مردم استان را یکی از چالش‌های بزرگ دستگاه قضایی دانست و اظهار داشت: کمبود فضای فیزیکی در دادسرای مرکز استان و همچنین زیر ساخت‌های لازم برای تشکیل همه شعب لازم دادگاه صلح، نیازمند حمایت نماینده عالی دولت در استان است.

وی کمک و حمایت دولت در انجام مأموریت‌های دستگاه قضایی را لازم و ضروری خواند و افزود: با یک رصد میدانی می‌توان نتیجه گرفت در هر استان که نماینده دولت، پشتیبانی بیشتری از دستگاه قضایی داشته، پیشرفت امور بهتر بوده و در استانی‌هایی که این همکاری و همراهی در سطح مطلوب نبوده بعضاً کار‌های قفل شده و یا دچار رکود شده است.

رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: دستگاه قضایی حامی دولت در خدمت به مردم و گره گشایی از کار شهروندان است چراکه این امر را وظیفه قانونی و شرعی خویش فارغ از هرگونه جریان بندی و گروه‌های سیاسی می‌داند.

طهماسبی ولایت، حق الناس و قانون را سه خط قرمز اصلی دستگاه قضایی برشمرد و تصریح کرد: دستگاه قضایی به جز ولایت، حق الناس و قانون هیچ خط قرمزی برای همکاری با دولت و رسیدگی به امور مردم ندارد و تلاش می‌کند طبق تأکید و سفارش مقام عظمای ولایت، این دولت نیز در اهداف خویش که مهمترین آن گره گشایی از کار مردم و خدمت به آحاد جامعه است، موفق باشد.

این مقام قضایی، همسویی، همراهی و تعامل و همکاری را عامل توفیق در کار و تسریع در امور دانست و بیان داشت: قطعاً امور با همفکری و تعامل بهتر پیش می‌رود و تضارب آراء منجر به هم افزایی و نتایج مطلوب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار