حجت‌السلام باقرزاده گفت: ترور زوج ایرانی - لبنانی در بیروت هدفمند بود؛ چراکه ماشین این زوج را رصد کردند و بعد هدف قرار دادند.

حجت‌السلام و المسلمین سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی ایران در لبنان در ویژه برنامه «ثریا» درباره ترور هدفمند یک زوج ایرانی - لبنانی در بیروت از سوی رژیم صهیونیستی گفت: در کنار جنایاتی که دشمن مرتکبش می‌شود، در آن سوی سکه شاهد بُعد دیگر جنگ یعنی زیبایی‌های آن هستیم. یکی از این زیبایی‌ها شهادت زوج ایرانی - لبنانی بود. وقتی من با مادر شهید لبنانی صحبت می‌کردم، ایشان می‌گفت نه فقط من بلکه همه هیچ زن و شوهری را به این شکل عاشق هم ندیده بودیم.

حجت‌السلام باقرزاده ادامه داد: یکی از خواهران لبنانی که دوست خواهر ایرانی‌مان بود، تعریف می‌کرد ما خانم‌ها هر دفعه می‌خواستیم جایی برویم، وقتی معصومه را خبردار می‌کردیم که بیاید، همیشه با شوهرش می‌آمد؛ در حدی که بچه‌ها می‌گفتند او را دیگر خبر نکنیم. چون هر جا می‌رود، باید شوهرش هم بیاید. این زوج زندگی عاشقانه زیبایی داشتند و خداوند متعال برایشان اینطور رقم زد که به دست بد ذات‌ترین انسان‌ها که نمی‌توان نام انسان را بر آنها گذاشت، به شهادت برسند. واقعاً ترور آنها هدفمند بود؛ چراکه ماشین این زوج را رصد کردند و بعد هدف قرار دادند. آنها در مسیر شمال لبنان در حرکت بودند، که نشان می‌دهد دشمن هر لحظه در حال رصد کردن است.

رایزن فرهنگی ایران در لبنان با بیان اینکه بعد از اینکه دشمن برای بار اول و دوم ماشین را هدف قرار می‌دهد، موشک اصابت نمی‌کند و آنها بلافاصله از ماشین پیاده می‌شوند و دست‌هایشان را بهم دادند، افزود: اینطور نبود هرکس به یک سمت برود. معلوم بود بر با هم بودنشان اصرار دارند و تقدیر اینطور رقم خورد که دست در دست هم به شهادت رسیدند. 

وی درباره شخصیت سید حسن نصرالله گفت: آقا سید شخصیت چند بُعدی داشت. مردم شاید بیشتر بُعد رهبری سیاسی ایشان را دیدند، در حالی که سید حسن نصرالله متخصص نظامی بود و از نزدیک روی مسائل نظامی و جهادی حزب‌الله اشراف داشت؛ همانطور که حضرت آقا ورود‌های دقیق روی مسائل نظامی و فهم دقیق از این مسائل دارند. سید حسن نصرالله در سطح حزب‌الله و منطقه در این سطح بود.

برچسب ها: ترور ، بیروت ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۲۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
معلومه به دنبال خوبان هستند
ولی اینو نفهمیدند که صدها حسن نصرالله تربیت شدند
که جایگزین شوند
به ضرر خودشان کار کردند .
آخرین اخبار