رییس فدراسیون دانش‌آموزی از معافیت خدمت سربازی و استخدام در دانشگاه فرهنگیان برای دانش‌آموزانی که بتوانند در المپیک بحرین روی سکو قرار بگیرند، خبر داد.

حسین بابویی رییس فدراسیون دانش‌آموزی، با اشاره به اعزام کاروان ۱۱۰ نفری دانش‌آموزان در قالب ۱۲ تیم به المپیک بحرین، اظهار کرد: کاروان دانش آموزان در ۸ رشته ورزشی کشتی آزاد، فرنگی، تکواندو دختران و پسران، جودوی پسران، هندبال و تنیس دختران، پدل پسران، شطرنج دختران و پسران و شمشیربازی دختران و پسران روز چهارشنبه دوم آبان برای شرکت در این رقابت‌ها عازم بحرین می‌شوند و مسابقات از روز پنجشنبه سوم آبان آغاز و تا ۱۱ آبان ادامه خواهد داشت.

وی درباره پاداش دانش آموزان مدال آور در المپیک بحرین، گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دانش‌آموزان اعزامی که در رده سنی زیر ۱۸ سال قرار دارند در صورتی که بتوانند در بحرین به مدال طلا، نقره یا برنز دست پیدا کنند، از خدمت سربازی معاف می‌شوند و می‌توانند در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند.

رییس فدراسیون دانش آموزی در پایان تاکید کرد: دانش آموزان مدال‌آور تنها می‌توانند در رشته تربیت بدنی در دانشگاه فرهنگیان بدون کنکور وارد شوند و ادامه تحصیل دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
بعضی از مسئولین را باید بخاطر تصمیم هاشون محاکمه کرد!
با این حساب باید انتظار داشت تا چند وقت دیگر دخترانی که مدال میگیرند را رسماً از حجاب معاف کنند!
صحیح این بود که پسران مدال آور را به عنوان افسر به خدمت مقدس فرا بخوانند یا در اداره ای استخدام کنند یا ...
Italy
ناشناس
۱۱:۱۵ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
دخترا چه مدال بگیرند چه نگیرند از حجاب باید معاف باشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
دانشگاه فرهنگیان شده پاتق شاگرد های با معدل پایین امسال که رکورد زد بدتر ازین هم با این تصمیم گیریها خواهد شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
دانشگاه فرهنگیان پاتق مدیران برکنار شده وزارت علوم هم شده معاونت های دانشگاهها که دانشجویان نخواستند مثل معاون تربیت مدرس که شده معاون دانشگاه فرهنگیان و ریس پردیس کیش شده سرپرست که یک پیر مرد افتضاحه
Italy
ناشناس
۰۸:۳۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۳
اگه مقدسه برای همه مقدسه دیگه درسته؟؟ شما نمیتونی چیزی که مقدس هست رو ازش سواستفاده کنی به جای پول هدیه بدیش به مردم و ورزشکارا بعد منت هم سرشون بذاری..اگرم مقدس نیست که بذاریدش برای بفروش همه بتونن خرید و فروشش کنند
آخرین اخبار