مراسم تجلیل از دانش آموزان حائز رتبه کشوری در رشته‌های فرهنگی و هنری برگزار شد.

مرتضی محمدپور مدیر آموزش و پرورش خوی در این مراسم با بیان اینکه پرورش مقدم بر آموزش است، گفت: دانش آموزان برتر سفیران و مبلغان فعالیت‌های فرهنگی و هنری هستند و این مایه خوشحالی است که امروز شاهد آن هستیم که دانش آموزان در مسیر تربیت تمام ساحتی قدم برمیدارند. 

وی افزود: پرورش مقدم بر آموزش بوده و دانش آموزان بدون کسب مهارت‌های زندگی نخواهند توانست آن گونه که باید و شاید برای جامعه خود منشا اثر باشد. 

محمدپور اضافه نمود: امروز دانش آموزان باید در تمامی عرصه‌ها حضور فعال داشته و تسهیلگر حوزه‌های مختلف علمی و هنری و ... باشند. 

مدیر آموزش و پرورش به اهداف برگزاری این مراسم‌ها اشاره کرد و گفت: هدف از این تجلیل‌ها علاوه بر اینکه بگوییم کار بزرگی انجام شده است و اهمیت کار شمارو نشان دهیم این است که بعنوان دغدغه‌مند این حوزه قدم‌های موثر و مثبت بردارید و ایفای نقش کنید.
وی تاکید کرد: دانش آموزان برتر سفیران و مبلغان فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشند و در ترویج این فرهنگ و ارتقا شاخص‌ها بیش از پیش گام بردارند. 

محمد پور در پایان گفت: یکی از آسیب‌های امروز پایین بودن سرانه آموزشی است که در این مسیر نیز بعنوان دغدغه‌مند حیطه کتابخوانی نقش آفرین باشید. 

لازم به ذکر است: دانش آموزان رویا خلیلی و پروانه دودکانلویی میلان به ترتیب در مسابقات قالی بافی و کتابخوانی (کتابنوش) توانستند رتبه اول کشور را کسب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.