رزمندگان حزب‌الله لبنان بیش از یکصد موشک و راکت را به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند.

رژیم صهیونیستی جنگ با حزب الله را با این بهانه آغاز کرد که بتواند ۶۰ هزار آواره صهیونیست را دوباره به مناطق مرزی با لبنان بازگرداند. با این حال، اکنون حملات گسترده رزمندگان حزب الله موج گسترده‌تری از آوارگی را در میان شهرک‌نشینان صهیونیست در پی داشته است. 

به گزارش الجزیره، حزب الله لبنان در دور جدید حملات خود به دشمن صهیونیستی، سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات راکتی، پهپادی و موشکی قرار داد.

منابع صهیونیست اکنون از آتش‌سوزی گسترده در منطقه صفد در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند. هواپیما‌های آتش‌نشان در حال حاضر می‌کوشند با ریختن آب از گسترش آتش سوزی‌ها به مناطق مسکونی جلوگیری کنند. 

همچنین اکنون صدای آژیر حمله در حیفا، دومین بندر و سومین شهر بزرگ در سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده است و شهرک‌نشینان صهیونیست سراسیمه به پناهگاه فرار کرده‌اند. 

رسانه‌های صهیونیست می‌گویند تنها طی امروز حزب الله بیش از یکصد راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است. 

حزب الله درباره تلفات و خسارات ناشی از مجموع این حملات گسترده بیانیه ای صادر نکرده است، اما از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در ۲ روستا در جنوب لبنان خبر داده است. 

حمله موشکی حزب‌الله به یک مقر فرماندهی ارتش اسرائیل

نیرو‌های مقاومت لبنان خبر دادند که با ندای «لبیک یا نصرالله»، پایگاه «شمشون» واقع در غرب دریاچه «طبریا» را هدف حملات موشکی قرار داده‌اند. این پایگاه یک مرکز تجهیز تسلیحاتی و فرماندهی ارتش صهیونیستی است.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار