استاندار خوزستان گفت: با توجه به ابعاد اجرایی پروژه زراعت چوب لازم است دستگاه‌ها رویکرد تعاملی و رفع اختلاف با یکدیگر داشته باشند و منافع مردم را در رأس امور لحاظ کنند.

محراب حسینی استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه روند کار در اجرای این طرح رو به جلو است. از صفر تا صد این پروژه در استان است و با همت مسئولان این طرح شکل گرفته است.

وی افزود: یکی از اهداف این پروژه این است که با مشارکت گروه های مردمی، بسیج، اوقاف، نیشکر و جوانان و فارغ التحصیلان کشاورزی اجرا شود.

حسینی محراب با بیان اینکه اجرای این طرح موجب بهبود وضعیت محیط زیست و کاهش گرد و غبار خواهد شد ادامه داد: مسئولان معمولا برای بهبود شرایط اقتصادی به ایجاد صنایع بزرگ در بخش های پتروشیمی و فولاد گرایش دارند در حالیکه طرح های درختکاری میتواند تا حدی آلایندگی صنایع را جبران کند.

استاندار خوزستان اظهار داشت: اجرای این طرح تحت نظارت معاونت اقتصادی استانداری، با تعامل بین سازمان آب و برق و دستگاه های اجرایی در دست اجراست و ضرورت دارد کارها با هماهنگی و انسجام بین دستگاهی پیش رود.

نماینده عالی دولت در استان افزود: در درختکاری اصراری بر کشت گونه خاص مانند اکالیپتوس نداریم و بر اساس نظر متخصصان دانشگاهی سایر گونه ها نیز قابلیت کشت دارند.

حسینی محراب گفت: با توجه به ابعاد اجرایی این پروژه لازم است دستگاه‌ها رویکرد تعاملی و رفع اختلاف با یکدیگر داشته باشند و منافع مردم را در رأس امور لحاظ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار