استاندار کرمان گفت: تاکنون در حوزه ورزش، اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده و اکنون ورزش استان، ارتفاع و اوج گرفته است.

فداکار استاندار کرمان در دیدار جامعه ورزش کرمان با وی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به اهمیت مقوله ورزش پرداخت و آن را عامل موثری برای سلامت روح و سلامت جسم دانست.

وی افزود: گاهی اوقات تاثیری که ورزش روی بخش روحی فرد می‌گذرد، آثارش حتی از بخش جسمی مهم‌تر است که در حقیقت نشاط اجتماعی و نشاط روحی که انسان بعد از ورزش پیدا می‌کند، تاثیر و درکش بیشتر است.

فداکار تصریح کرد: در استان تاکنون در بحث انجام کار‌های ورزشی و پیگیری‌هایی که که خط مقدم آن شما بوده‌اید، خوشبختانه کار‌های خوبی انجام شده و کرمان اکنون جزو استان‌های برتر کشور است.

استاندار کرمان به بحث ورزشگاه‌های استان اشاره کرد و گفت: کمتر استانی وجود دارد که این میزان ورزشگاه استاندارد دارد و اینک در کرمان، سیرجان، رفسنجان و شهر بابک ورزشگاه استاندارد داریم که می‌تواند میزبانی بسیاری از رقابت‌ها را داشته باشند و این ظرفیت بسیار مهمی است.

فداکار افزود: با توجه به کار‌هایی که قرار است در استان، به ویژه در گهرپارک سیرجان و ... انجام شود، ظرفیت بسیار مهمی پیش روی استان است که می‌تواند مسابقات ملی و بین‌المللی را میزبانی کند.

وی تصریح کرد: اکنون در اکثر روستا‌ها و شهر‌های استان، دارای زمین مینی فوتبال هستیم و این ظرفیت‌ها خود فرصت‌های بی شماری ایجاد کرده است؛ مخصوصاً در جنوب استان که توسعه زمین‌های ورزشی قابل مقایسه با قبل نیست.

فداکار بیان داشت: در حوزه ورزش، تاکنون اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده است و اکنون ورزش استان، ارتفاع و اوج گرفته است.

وی از زحمات جامعه ورزش کرمان به واسطه تأثیرش در ایجاد این ظرفیت‌ها قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار