پروژه ساماندهی و بهسازی ورودی شرقی شهرکرد و بهره برداری از تونل نوری شهرکرد با اعتباری بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال اجرا شد.

پروژه ساماندهی و بهسازی ورودی شرقی و تونل نوری شهرکرد با حضور شهردار شهرکرد، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین به بهره برداری رسید.

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد با بیان اینکه ارتقاء کیفیت سیما و منظر شهری در ورودی‌ها، میادین و فضا‌های سبز از اولویت‌های شهرداری می‌باشد، از تکمیل پروژه بهسازی و ساماندهی ورودی شرقی شهرکرد خبر داد. 

وی افزود: در این پروژه، پیاده روسازی در بلوار امام رضا (ع) به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال توسط سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری انجام شد.

واحدیان اضافه کرد: همچنین عملیات کاشت ۲۰۰۰ گل اطلسی مکزیکی، گل شاهپسند ۱۰۰۰ گل با ۳۰۰ میلیون ریال و نصب مبلمان شهری شامل ۱۳ عدد سطل زباله و ۱۸ عدد نیمکت با ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و نصب پایه‌های روشنایی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهر‌ی شهرداری شهرکرد صورت گرفت.

شهردار شهرکرد ادامه داد: ۲۰ المان تمثال شامل ۱۴۰ شهید نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نصب شده است.

وی با اشاره به ضرورت روشنایی و زیبایی بصری در ورودی شهر اظهار کرد: ۱۱۰ متر تونل نوری با استفاده از ۱۵ هزار و ۸۲۴ عدد پیکسل رنگی در ورودی شهر با ۶۰ میلیارد ریال اجرا شد که در نورپردازی این تونل نوری از لامپ‌های LED ریسه‌ای استفاده شده است که با اجرای طرح‌های متعدد رقص نور، زیبایی منحصر به فردی در این محدوده ایجاد خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار