نوری شادکام گفت: در دانشگاه علوم پزشکی یزدهیچ پروژه جدیدی شروع نمی‌شود تا پروژه‌های نیمه تمام تعیین تکلیف شود.

نوری شادکام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی یزد هیچ پروژه جدیدی شروع نخواهیم کرد تا پروژه‌های نیمه تمام  خصوصا پروژه‌های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: در بحث پژوهش باید دانشگاه از نسل سوم به نسل چهارم ارتقاء پیدا کند و به سمت تولید فرآورده‌های صنعتی پزشکی و تقویت علم وفناوری حرکت کنیم.

 نوری شادکام اظهار داشت: مردم داری، تکریم و حفظ حرمت مردم از الویت‌های کاری مدیران و معاونانی است که انتخاب می‌شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در پایان گفت: امیدواریم نمایندگان محترم استان چه در سطح استان و چه در سطح کشور با همراهی و همدلی در راستای ارتقای سلامت و پیشرفت دانشگاه ما را یاری کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تبریک انتصاب دکتر نوری شادکام و آرزوی توفیق برای وی گفت: اولین اولویت کاری باید، انتخاب مدیران و معاونان با روحیه پای کار بودن، کارآزموده و کار آمد باشد.

محمدصالح جوکار افزود: آموزش در دانشگاه باید جدی گرفته شود و موضوع قطب درمان پیگیری و نقشه راه باید مشخص باشد.

وی ادامه داد: در صورت پیگیری موافقت نامه‌هایی که در سطح وزارت انعقاد می‌شود، هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی خواهیم داشت و باید از ظرفیت‌های دیگران هم استفاده کنیم.

 جوکار اظهار داشت:باید مردم احساس کنند سرپرست و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در کنارشان هستند و مشکلات مردم و ارباب رجوع را پاسخ می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار