رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان از کاهش نارضایتی از سرویس‌های مدارس تحت پوشش سامانه سپند در مرکز استان خبر داد.

مهدی کمال غریبی گفت: از ابتدای شروع سال تحصیلی ۱۵ نفر از پرسنل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان هر روز صبح و بعد ازظهر موظف شدند در مسیر‌های کوی ویلا، علی محمدی، گرگان پارس و صیاد شیرازی قرار گیرند و نحوه فعالیت سرویس‌های مدارس تحت پوشش سامانه سپند را که وظیفه شان رساندن دانش آموزان به محل تحصیل است را مورد بازدید و نظارت خود قرار دهند.

به گفته کمال غریبی، این اقدام به منظور اجرای مقررات حاکم بر سامانه سپند در راستای ساماندهی سرویس مدارس صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: جالب است بدانیم طی سال‌های گذشته رانندگان سرویس‌های مدرسه تعدادی بیش از ظرفیت یک خودرو سوار می‌کردند، اما اکنون با وجود سامانه سپند و ثبت نام هر راننده خودرو در این سامانه اجازه بارگذاری بیشتر از چهار نفر به رانندگان داده نمی‌شود.

کمال غریبی اعلام کرد: ساماندهی و نظارت مستمر بر نحوه فعالیت سرویس‌های تحت پوشش سامانه سپند سبب شده است نارضایتی مردم از سرویس‌های مدرسه کمتر شود به طوری که در سال گذشته ۶۰ جلسه کمیته انضباطی برای رسیدگی به نارضایتی رانندگان تشکیل شده بود، اما امسال تا کنون این میزان شکایت به ۱۰ مورد هم نرسیده است.

وی خاطر نشان کرد: ۱۳ شرکت فعال سرویس مدرسه در شهر گرگان فعال هستند که در صورت مشاهده رفتاری‌های تخلف آمیز پرونده فعالیت آنها باطل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.