شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مشکل تعدیل برخی از نیرو‌های کارگر شرکت اردیبهشت شرق در شهرستان جغتای ابراز نگرانی کرد.

در جامعه امروز، کار کردن به عنوان یکی از مهمترین امر ضروری در زندگی انسان‌ها محسوب می‌شود و هر فرد در تمام مراحل زندگی خود برای امرار معاش زندگی خود نیاز به تلاش و پشتکار و حمایت دارد. اما گاهی اوقات این موضوع مهم به فراموشی سپرده می‌شود و کارکنان بعد از سال‌های متمادی در وضعیت شغلی نامناسبی قرار می‌گیرند.

شرکت اردیبهشت شرق در شهرستان جغتای استان خراسان رضوی واقع شده است. به گفته شهروندخبرنگار ما تعداد ۳۲ نفر از کارگر‌های این شرکت بعد از سه سال فعالیت تعدیل نیرو شدند.

این موضوع موجب نگرانی کارگران شده اشت و با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل هستند.

متن پیام شهروندخبرنگار 

با سلام و خسته نباشید خدمت شما ما ۳۲ نفر جمعی از کارگر‌های شرکت اردیبهشت شرق پیمانکار کارخانه فروکروم در شهرستان جغتای استان خراسان رضوی هستیم که در تاریخ ۲۴ مهر ما را تعدیل نیرو کردند. یعنی بعد از ۳ سال فعالیت مستمر ما را از کار بیکار کردند. لطفا صدای ما باشید. به ما می‌گویند اصلا مشخص نیست در حالیکه تعداد ۵۵۰ نفر نیرو هنوز مشغول به فعالیت هستند. اما به ما می‌گویند در چند روز دیگر این تعدیل نیرو به بقیه نیروها نیز شامل می شود. چند سال گذشته نیروی دیپلم کارگر ساده می‌خواستند که ما رفتیم. همه بومی هستیم و ماه به ماه قرارداد امضا می‌کردیم. خواهش می‌کنم به مشکل ما رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار