نشستی با حضور شماری از مسئولان بلند رتبه دولتی، اداره محلی، علما،‌ بزرگان قومی،‌ فرهنگیان و جوانان کاپیسا برگزار شد.

مولوی عبدالکبیر معاون سیاسی ریاست الوزرا،‌ در نشست مردم کاپیسا گفت که نظام اسلامی در نتیجه قربانی های مجاهدین در کشور حاکم شده است و باید مردم در حفاظت آن تلاش کنند.

این نشست با حضور شماری از مسوولان بلند رتبه دولتی، مسوولان اداره محلی، علمای کرام،‌ بزرگان قومی،‌ فرهنگیان و جوانان کاپیسا برگزار شد.

در این نشست معاون سیاسی ریاست الوزرا، در سخنانش در رابطه به مبارزات شهدای برحق جهاد در مقابل روس ها و شهدای ۲۰ سال گذشته مجاهدین طالبان در مقابل آمریکا و ناتو معلومات داد و گفت: آروزی آنان تحکیم نظام اسلامی در کشور بود.

وی افزود: خوشبختانه که امروز شاهد حاکمیت نظام اسلامی در کشور می باشیم که با قربانی های بی شمار به میان آمده است.

معاون سیاسی ریاست الوزرا، در پاسخ به پیشنهاد ها و خواست های مردم کاپیسا گفت: در قسمت فعال سازی نساجی گلبهار، بند باغدره و بند میاخیل تگاب با شما همکاری خواهیم کرد.

در این نشست قاری احسان الله بریال والی کاپیسا، در صحبت هایش گفت: ما همیشه خواسته های مردم این ولایت را به بزرگان طالبان رسانیده ایم، مسوولان و بزرگان طالبان همواره در تلاش اند که به خواست ها و حل مشکلات شما از هر طریق ممکن رسیدگی شود که این خود نمایانگر ملت دوستی طالبان است.

بعد قاری فصیح الدین فطرت لوی درستیز امارت اسلامی، در رابطه به جانفشانی های ۲۰ ساله مجاهدین امارت اسلامی، حفظ وحدت مردم پس از پیروزی طالبان و تلاش های نیروهای دفاعی و امنیتی کشور صحبت کرد.

سپس خواجه محمد فرید شخصیت علمی و فرهنگی کاپیسا، در صحبتی گفت: جای بس افتخار برای مردم کاپیسا است که امروز مقامات ارشد طالبان به خاطر شیندن خواست ها و پیشنهاد های شان به این ولایت آمده اند.

در این نشست شیخ مولوی احسان الله ناصح رییس شورای علمای کاپیسا، گفت: به مشکلات مردم کاپیسا از سوی مقامات طالبان همواره توجه صورت گرفته است و امیدواریم که توجه بیشتر صورت بگیرد.

وی از منظوری ساخت ۱۳۰ کیلو متر سرک از سوی طالبان در کاپیسا قدردانی کرد و گفت: مناطق دور دست کاپیسا نیز نیاز به احداث سر ک دارد و مردم از این ناحیه به مشکلات زیاد مواجه هستند.

او همچنان از برقراری امنیت در کاپیسا و حمایت مردم این ولایت از نظام اطمینان داد.

همچنان در این نشست شیخ محمد فقیر معین وزارت امر باالمعروف ونهی عن المنکر، گفت: وزارت امرباالمعروف به منظور امر به کار های نیک وجلوگیری از کار های بد و ناپسند ایجاد شده است.

وی افزود: از محتسبین می خواهیم که وظایف خویش را با ملایمت و به درستی انجام بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.