نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد که نظامیان این رژیم رئیس حماس را به شهادت رساندند، با این وجود جنگ ادامه خواهد داشت.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم تروریستی اسرائیل مدعی شد که یحیی سنوار، رهبر حماس توسط نظامیان این رژیم به شهادت رسیده با این وجود جنگ هنوز به پایان نرسیده است.

براساس گزارش النشره، نتانیاهو ادعا کرد: سنوار کشته شده است، اما هنوز ماموریت به پایان نرسیده است و ما باید اسرا را بازگردانیم. ما به جنگ با تمام توان ادامه می‌دهیم.

او ادعا کرد: ماموریت هنوز کامل نشده است، حماس دیگر بر غزه حکومت نخواهد کرد، به کسانی که اسیران را نگه می‌دارند، می‌گوییم آنها را آزاد کنید و می‌گذاریم زنده بمانید.

ساعتی پیش نیز یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی خطاب به د‌ه‌ها وزیر خارجه در کشور‌های دیگر مدعی ترور یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شد. 

در همین حال، منابع رسانه‌ای غربی این رخداد را اتفاقی و ناشی از تصادف دانسته اند و می‌گویند بر اساس عملیات اطلاعاتی صورت نگرفته است. شبکه سی ان ان به نقل از یک مقام آمریکایی می‌گوید ارتش رژیم صهیونیستی بیشتر از آمریکا غافلگیر شده و هدف از این عملیات هدف قرار دادن سنوار نبوده است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار