مراسم بدرقه کاروان ایران به مسابقات المپیک دانش آموزی ۲۰۲۴ با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

بعد از ظهر امروز پنج‌شنبه مراسم بدرقه کاروان ایران به مسابقات المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ بحرین با حضور دکتر احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این مراسم وزیر ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی شهید چمران از اردو آماده‌سازی ورزشکاران پیش از اعزام به مسابقات المپیک دانش‌آموزی بازدید کرد و با برخی از ورزشکاران به گفتگو پرداخت.

دنیامالی گفت: ۲ رویکرد مستقیم در ورزش همگانی و ورزش دانش‌آموزی می‌تواند کشف استعداد کند و ورزشکاران خوبی را معرفی کند.در ۸ رشته ورزشکاران در المپیک دانش‌آموزی حضور دارند و ان‌شاءالله دست پر برمی‌گردند و ما با همکاری فدارسیون ورزش‌ دانش‌آموزی و وزارت آموزش و پرورش همکاری خوبی صورت دادیم.

ا️و ادامه داد: ما هنوز در اکثر رشته‌ها به فراوانی نرسیدیم و این نیاز دارد تا به ورزش دانش‌آموزی توجه شود و کشف استعدادها در رشته‌های مختلف صورت بگیرد. ️آموزش و پرورش نگاه قابل توجهی به ورزش دختران دارد و امیدوارم با این رویکرد شاهد خبرهای خوبی در آینده باشیم.

المپیک دانش‌آموزی ۲۰۲۴ بحرین از اول تا دهم آبان ماه در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار می‌شود و کاروان دانش‌آموزی کشورمان با حضور ۱۲۰ شرکت کننده مشتمل بر دانش‌آموز ان دختر و پسر، مربی و سرپرست، در قالب ۱۲ تیم و ۸ رشته ورزشی به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار