فرماندار شوش گفت: کشتی و اسب سواری ۲ رشته مهم در این شهرستان هستند و در صورت مشارکت سرمایه گذار از توسعه هرچه بیشتر این رشته‌ها حمایت خواهد شد.

محسن حویزه فرماندار شوش روز پنجشنبه در بازدید از خانه کشتی شوش روز، کسب مقام قهرمانی در رشته‌های مختلف توسط ورزشکاران این شهرستان را نشان از وجود ظرفیت‌های عظیم ورزشی در شوش دانست و گفت: کشتی گیران این شهرستان از چنان کیفیت بالایی برخوردار هستند که بسیاری از شهرستان‌های اطراف در تلاش برای به کارگیری آنها در تیم‌های خود هستند.

او با تاکید بر ضرورت حمایت مالی از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی شوش ادامه داد: ورزشکاران شوش برای شرکت در مسابقات ملی و استانی باید حمایت مالی شوند و در این زمینه استفاده از ظرفیت شرکت‌های صنعتی این شهرستان در دستور کار است.

فرماندار شوش با توصیه جوانان به تحصیل و تهذیب در کنار فعالیت ورزشی گفت: جوانی بهترین زمان برای نزدیکی به خدا است و توصیه به جوانان بهره گیری از این فرصت برای تقویت ارتباط با قادر متعال است.

امام جمعه شوش: کشتی رشته پهلوان پرور است

امام جمعه شوش نیز در این دیدار حمایت از ورزش همگانی و قهرمانی در این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و گفت: شوش به دلیل پیشینه و کشتی گیران نام آشنا در کشور در رشته کشتی دارای مزیت‌هایی است که از این فرصت برای جذب جوانان به ورزش باید استفاده کرد.

حجت الاسلام سیدمرتضی مرعشی، کشتی را رشته پهلون پرور دانست و افزود: دهها هزار شهید برای براهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کردند تا این پرچم بر زمین نیفتد و این شهدا قهرمانان و پهلوانان واقعی هستند.

او ادامه داد: ورزشکاران با تاسی از شهدا، در میدان‌های ورزش جهانی با تلاش‌های خستگی ناپذیر پرچم مقدس ایران اسلامی را به اهتزاز در می‌آورند که داشتن چنین جوانان غیرتمندی موجب مباهات است.

برچسب ها: کشتی ، سوارکاری ، شوش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.