کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: تا اواسط هفته آینده جوی نسبتا آرام و پایدار دربرخی از مناطق استان پیش بینی می‌شود.

امین دریافربا اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: از امروز تا اواسط هفته جوی نسبتا آرام و پایدار در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد دور از انتظار نیست.

وی افزود: همچنین طی این مدت با انتقال ریزگرد از کویر مرکزی با استان در مناطق شمالی، شمال شرقی و شمال غربی استان غلظت غبار، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا را نیز در این مناطق شاهدهستیم.

دریافر بیان کرد: همچنین احتمال بارش‌های رگباری و پراکنده بسیار ضعیف در ارتفاعات مرکزی استان خصوصا رابر، راین، جیرفت و دهبکری دور از انتظار نیست.

 

 دریافر افزود:از امروز تا روز یکشنبه تغییرات چندانی در دما نداریم، اما از اواسط هفته آینده کاهش محسوس دما ۵ تا ۶ درجه‌ای را در سطح استان داریم.

 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۵ درجه سانتیگرادخنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

 دریافر حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب ها: هواشناسی ، ریزگرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار