قائم مقام ناجی هنر گفت: سینمای مستند به واسطه ماهیت خود، بستری مناسب برای اطلاع‌رسانی و پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.

کاتبی قائم مقام ناجی هنر در یک برنامه رادیویی گفت: در کشور ما نهادهای نظامی در حوزه رسانه پیش رو هستند و امروز سرمایه گذاری که نهادهای نظامی در حوزه رسانه دارند نسبت به سایر بخش‌های دیگر کشور بالاتر است. 

وی افزود: ما در ماه گذشته از ۳۵۰ سریال رونمایی کردیم،همچنین بالغ بر ۱۲۰ قسمت مستند ،انیمیشن و غیره ساخته ایم به نظر من فکر نکنم هیچ نهادی تا این حد حوزه رسانه را جدی گرفته باشد.متاسفانه نبود دانش کافی در برخی از مفاهیم باعث ایجاد جهل در جامعه می شود و امروز ما با ساخت این برنامه ها آگاهی را به مردم می‌دهیم.  

کاتبی بیان کرد: به طور کلی نیروی انتظامی کشور با توجه به لزوم‌آموزش در حوزه همگانی توانسته  بستری مناسب را برای جلوگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی مناسب ایجاد کند به طوری که در حوزه‌‌های مختلف توانسته است مستند و سریال‌هایی بسازد. متاسفانه امروز ما بایک تکثر در بخش رسانه در جامعه مواجه هستیم.  

 قائم مقام ناحیه هنر گفت: به طور کلی از ۱۲۰ مستند ساخته شده در موسسه ناجی هنر در حال حاضر ۵۰ قسمت تا امروز ساخته و آماده پخش است.

وی اضافه کرد: سینمای مستند به واسطه ماهیت خود، بستری مناسب برای اطلاع‌رسانی و پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.

خبرنگار:رضا زارع 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار