رئیس جمهور واستاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت خیر نیک‌اندیش زنده‌یاد «یعقوب صادق نوبری» را به خانواده آن مرحوم و اعضای جامعه خیرین حوزه سلامت تسلیت گفتند.

 

 مسعود پزشکیان در پیام تسلیت درگذشت زنده‌یاد «یعقوب صادق نوبری» گفته است: بدون تردید خدمات ارزشمند وی در عرصه بهداشت و درمان، بخصوص در توسعه فضای درمانی از جمله مشارکت موثر در احداث بیمارستان رازی، توسعه بیمارستان الزهرا، بیمارستان سینای تبریز، مرکز همودیالیز و ساختمان پیوند اعضای بیمارستان امام رضا، بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی جامع سرطان در حال ساخت در تبریز، در ذهن‌ها ماندگار بوده و باقیات صالحات ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.
در متن پیام رئیس جمهور آمده است: اینجانب ضایعه درگذشت این خیر بزرگوار را به خانواده آن مرحوم و اعضای جامعه خیرین سلامت کشور و به خصوص جمعیت خیریه نوبر تبریز تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

استاندار آذربایجان شرقی هم با صدور پیامی درگذشت خیّر نیک‌اندیش تبریزی، حاج یعقوب صادق نوبری را تسلیت گفت.
در پیام بهرام سرمست آمده است: خبر درگذشت خیّر بزرگوار و نیک‌اندیش، حاج یعقوب صادق نوبری، قلب‌های ما را آکنده از غم و اندوه کرد؛ بزرگمردی که با تعهد و اخلاص بی‌نظیر خود، قدم‌های ماندگاری در مسیر خدمت به همنوعان برداشت و الگویی برای نوع‌دوستی و خیرخواهی در میان مردم ما شد. یاد و خاطره این خیّر خوش‌نام و نیکوکار همواره در ذهن و یاد مردم ما زنده خواهد بود و راه روشن و پربرکتی که به همت ایشان در جمعیت خیریه نوبر آغاز شده است، همچنان با عزم و اراده خیّران و کمک و همکاری مردم عزیزمان با قدرت بیشتر ادامه خواهد یافت.

یعقوب صادق نوبری عضو هیات مدیره جمعیت خیریه نوبر در تبریز بود.
احداث بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی روان در محوطه مرکز آموزشی درمانی رازی در سال ۱۳۷۵، احداث ساختمان شماره یک مرکز آموزشی درمانی الزهراء (س) در سال ۱۳۸۳، احداث مرکز غربالگری سرطان زنان مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) در سال ۱۳۹۳، احداث و تجهیز مرکز همودیالیز ۱۲۲ تختخوابی و مرکز پیوند اعضاء در سال ۱۳۹۷، احداث بخش سوانح و سوختگی مرکز آموزشی درمانی سینا در سال ۱۳۸۰، پروژه در حال اجرای بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی جامع سرطان تبریز از جمله خدمات آن مرحوم به حوزه سلامت استان است.

برچسب ها: تسلیت ، خیرتبریزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار