تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: افرادی که وارد شهر قم می‌شوند متوجه می‌شدند که وضع موجود در شان پایتخت دوم ایران نیست ولی طی ۱۰ سال اخیر پیشرفت‌های بسیاری حاصل شده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی‌اکبر اجاق‌نژاد ظهر امروز در آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۴۸ پروژه شهرداری قم با اعتبار ۸۰ هزار میلیارد ریال که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، گفت: بنده از سال ۵۳ الی ۷۲ در شهر قم تحصیل می‌کردم.

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه در آن زمان قم یکی از شهر‌هایی بود که هیچ اقدام آبادانی، فرهنگی و عمرانی در آن انجام نشده بود، مطرح کرد: در ۱۰ ساله اخیر شهر قم تغییرات بسیاری در عرصه فرهنگی و عمرانی داشته است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه این موضوع مبنی بر تائید و یا عدم تائید وضع موجود نیست، عنوان کرد: افرادی که وارد شهر قم می‌شوند به این شهر به عنوان پایتخت دوم ایران نگاه دارند.

حجت الاسلام اجاق نژاد با اشاره به اینکه این ذهنیت در توریست‌های خارجی بیش‌تر وجود دارد، بیان کرد: این افراد زمانی که به این شهر وارد می‌شدند متوجه می‌شدند که وضع موجود در شان پایتخت دوم ایران نیست ولی طی ۱۰ سال اخیر پیشرفت‌های بسیاری حاصل شده است.

اجاق‌نژاد با بیان اینکه باید سطح شهر قم سرشار از موضوعات فرهنگی باشد، تصریح کرد: باید مسافرانی که وارد شهر قم می‌شوند، بدون آنکه گفته شود، متوجه شوند که وارد قم شده‌اند و این موضوع با فضاسازی مناسب رقم خواهد خورد.

تولیت مسجد مقدس جمکران  با اشاره به اینکه جمکران امروز جزو محدوده شهری است، یادآور شد: اگر بنابر اقدامات فرهنگی است باید مسجد مقدس جمکران جزو اولویت‌ها قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار