در حادثه روز گذشته کرج راننده، کامیون را در اختیار پسر ۱۹ساله و بدون گواهینامه‌اش قرار داد تا این فاجعه مرگبار را رقم بزند.

حدود ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه روز گذشته، یک کمپرسی ۱۰ تن حاوی آسفالت برای یکی از پروژه های عمرانی شهرداری کرج، پس از طی کردن مسیری اشتباه، در یکی از خیابانهای شیب دار منطقه رجایی‌شهر کرج (بلوار انرژی اتمی منتهی به بلوار مؤذن)، ترمز برید و باعث حادثه‌ای شدید و مرگبار شد.

در این حادثه یک دستگاه خودروی تاکسی پراید به شدت آسیب دید و یک بانوی ۵۰ ساله به همراه فرزند ۱۲ ساله‌اش در دم جان سپرد و سرنشین خانم دیگر این خودرو نیز چند ساعت بعد در بیمارستان مدنی کرج، فوت کرد.

همچنین راننده یک دستگاه خودرو مزدا وانت که در حاشیه بلوار موذن پارک بوده، آسیب سطحی دید و گفته می‌شود از بیمارستان مرخص شده است. سایر سرنشینان خودرو آسیب چندانی ندیده و راننده کمپرسی هم در بازداشت نیروی انتظامی است.

راننده خودرو کامیون جوانی ۱۹ ساله بوده که فاقد گواهینامه پایه یک بوده است.

گفتنی است کامیون مذکور دارای مجوز تردد در محدوده کرج و از مسیر بزرگراه شمالی بوده است که به دلیل ناآشنایی راننده به منطقه با تغییر مسیر از بزرگراه شمالی وارد بلوار انرژِی هسته‌ای ( بلوار محمودآباد) که دارای شیب زیاد بوده، می‌شود و پس از بروز نقص فنی در خودرو، کنترل خودرو را از دست داده و باعث وقوع این فاجعه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.