فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده، از کلاهبرداری ۳۰ تن گندم به طریق رسید ساز جعلی در سایت دیوار خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: یکی از شهروندان با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتای شهرستان خدابنده مراجعه و اظهار داشت، گندم بذری در سایت خرید و فروش دیوار آگهی کرده است که فردی با هویت جعلی و با شماره مشخص تماس گرفته و پس از توافقات اولیه مبلغ پنج میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال را در سه مرحله شبا به حساب من ارسال و رسید آن را فرستاده است.

وی ادامه داد: شاکی بدون استعلام حساب خود اقدام به بارگیری گندم به مقدار ۳۰ تن و به واسطه یک کشنده تریلی به مقصد خریدار بارگیری و ارسال کرده بود که پس از گذشت مدتی متوجه نبود وجوه در حساب و کلاهبرداری از طریق رسید ساز جعلی شد.

غنیمتی افزود: رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و مشخص شد که کلاهبرداری با شیوه رسید ساز جعلی از مال باخته با شیوه و شگرد شناسایی آگهی های فروش خشکبار توسط ۲ نفر با مشخصات معلوم انجام شده است.

وی اضافه کرد: مقدار ۳۰ تن گندم توسط مال باخته با یک دستگاه تریلی و با همراهی نفر سوم به مقصد یکی از شهرستان های همجوار ارسال و در کنار بزرگراه خالی و پس از آن بین سه نفر تقسیم و به مکان معلومی دلالت داده شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به دستگیری سه نفر در این رابطه، ادامه داد: پس از اعتراف متهمین به بزه انتسابی و تکمیل پرونده و ارسال به مراجع قضایی، هر سه نفر با صدور قرار معلوم روانه زندان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.