وزیرآموزش و پرورش گفت: ارز مورد نیاز کاغذهای وارداتی تامین می‌شود.

علیرضا کاظمی،وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: عارف، معاون اول رئیس‌جمهوری جلسه ویژه‌ای برای تامین ارز مورد نیاز کاغذهای وارداتی برگزار کردند، دستورات لازم را دادند و الان در حال پیگیری هستیم.

وی افزود: چاپ کتاب‌های درسی سال آینده را هم از ۱۵ شهریور آغاز کردیم و بخشی از آن هم چاپ شده‌اند.توسعه عدالت آموزشی برنامه وسیعی است و بخش‌های نرم افزاری، سخت افزاری و نیروی انسانی دارد. در حوزه فضا دکتر پزشکیان پشتوانه هستند تا بتوانیم مدارس سنگی و کانکسی را جمع آوری کنیم. 

او ادامه داد: در حوزه کیفیت بخشی نیز در حال انجام اقدامات متعددی هستیم؛ سندی تحت عنوان «مدرسه مطلوب سند تحول بنیادین» داریم که آیین نامه اجرایی آن در ۱۰ درصد مدارس دولتی و در ۵۰ درصد مدارس خاص و ویژه و غیردولتی به صورت پایلوت اجرا می‌شود. طبق این سند مدیران را توانمند می‌کنیم تا بتوانند کیفیت آموزش را ارتقا دهند. یک اقدام دیگر، روش‌های آموزش است که این موضوع را نیز با حضور دکتر پزشکیان پیگیری می‌کنیم تا روش‌های جدیدی را ارائه دهیم.

وی در خصوص نیرو‌های خرید خدماتی نیز گفت: ما باید به فکر راه‌های جایگزین باشیم برای تامین نیرو‌های خرید خدمات که آن نیز ممکن است تبعات استخدامی برای آموزش و پرورش ایجاد کند که با همفکری سازمان اداری و استخدامی آن را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم بتوانیم این موضوع را حل کنیم.

برچسب ها: کتاب درسی ، چاپ کتب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار