تهیه‌کننده برنامه «چارپایه» گفت: ساخت برنامه‌هایی مانند «چارپایه» نیاز است و این برنامه رئالیتی‌شویی است، که در هر قسمت آن چهار کمدین حضور دارند.

حامد خانی اوشانی، تهیه‌کننده برنامه «چارپایه» شبکه سه درباره این برنامه که با حضور چهار کمدین برگزار می‌شود، گفت: در تلویزیون برنامه‌هایی امثال «چارپایه» بیشتر نیاز است. این برنامه رئالیتی شویی است، که در هر قسمت آن چهار کمدین حضور دارند. هنرمندانی از جمله علی صادقی، یوسف تیموری، قدرت الله ایزدی، جواد خواجوی، آرش نوذری و اشکان اشتیاق که با چالش و موقعیت‌های نمایشی مختلف مواجه می‌شوند.

تهیه‌کننده برنامه «چارپایه» با بیان اینکه برنامه‌های رئالیتی شو بر اساس اتفاقات واقعی جلو می‌رود، توضیح داد: دوستانمان بجز آیتم نمایش قرار نیست فیلم بازی کنند. این فضا حس صمیمیت را با مخاطب بیشتر می‌کند. 

چارپایه

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان اضافه شدن افرادی همچون حمید لولایی، علیرضا خمسه و ... به «چارپایه» وجود ندارد؟ افزود: ما با تمام کمدین‌ها صحبت کردیم. اکثر آنها درگیر پروژه‌هایی بودند. ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کردیم، تا برنامه را به تولید می‌رسید. با علی صادقی، یوسف تیموری، قدرت الله ایزدی و جواد خواجوی شروع کردیم، ولی در ادامه مهمانانی خواهیم داشت که در حوزه کمدی و طنز فعال‌اند و در هر قسمت با چالش‌هایی رو‌به‌رو خواهند بود. در مجموع این برنامه دو آیتم نمایشی، یک چالش و یک بازی دارد، که شامل اهدای جوایز است. بدین ترتیب، هرکس که رئیس هست، به ضعیف‌ترین فرد گروه هویج می‌دهد. در انتها هم هرکس که بیشترین هویج را گرفته، مجازات می‌شود. 

چارپایه

گفتنی است برنامه «چارپایه» هر روز بجز جمعه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

خبرنگار: نفیسه خلیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار