«با ترانه» برنامه جدید شبکه نسیم سیما، رویکرد جدیدی در پخش آثار موسیقی خواهد داشت.

سامان ارس‌خان، تهیه‌کننده و مجری برنامه «با ترانه» در خصوص سابقه پخش برنامه موسیقی از شبکه نسیم گفت: «برنامه «هفت ترانه» تا دو سال پیش روی آنتن شبکه نسیم می‌رفت؛ باید از زحمات جناب محمود محمودی تهیه کننده آن برنامه، قدردانی کنم، در آن برنامه آثار خوانندگان مختلف پخش می‌شد و بینندگان به آثار رای می‌دادند.»

ارس‌خان با بیان اینکه شکل اجرای برنامه «با ترانه» برای اولین بار در تلویزیون تجربه خواهد شد و تفاوت‌های زیادی با برنامه «هفت ترانه» خواهد داشت، افزود: «هر قسمت از «با ترانه» با یک خواننده مهمان تولید می‌شود و با خواننده مهمان در بافت تاریخی شهر‌های مختلف شهر قدم می‌زنیم و خوانندگان در ابنیه تاریخی اجرای موسیقی خواهند داشت.»

مجری «باترانه» گفت: «طرح این برنامه، سال ۱۴۰۲ در اتاق فکر شبکه نسیم با حضور قائم مقام و دیگر مدیران شبکه مطرح شد، اما به دلیل ضبط برنامه در شهرستان‌های مختلف انجام، پیش تولید و هماهنگی زمانبری داشت. ما تولید «با ترانه» را از شهر تاریخی یزد آغاز کردیم، به شهر‌های شیراز، اصفهان و بندرعباس خواهیم رفت و در نهایت این برنامه در تهران به کار خودش پایان خواهد داد.

ارس‌خان، با اشاره به اینکه شبکه نسیم، شبکه شاد و موسیقی محوری است، اذعان کرد: «مخاطبان «نسیم» همیشه انتظار برنامه‌های شاد و مفرح دارند و در «با ترانه» خواستیم هم موسیقی مخاطب پسند پخش کنیم و هم تصاویر زیبایی از سرتاسر ایران عزیز به نمایش بگذاریم.»

وی با تاکید بر حضور خوانندگان موسیقی اقوام ایرانی در برنامه «با ترانه» گفت: «پرداختن به موسیقی اقوام یکی از اهداف «با ترانه» است و قطعا در کنار خوانندگان پاپ، هنرمندان موفق و مطرح موسیقی اقوام هم با ما خواهند بود»

مجری «با ترانه»، در خصوص تیم مشاوره و اتاق فکر این برنامه بیان داشت: «بدون تردید بهترین مشاوران و حمایتگران «با ترانه» مدیران محترم شبکه نسیم به خصوص قائم مقام محترم دکتر لنگرودی و مدیر محترم تأمین دکتر رحیمی هستند که در طول پیش تولید جلسات متعددی با هم داشتیم و نظراتشان مهم و ارزشمند بود. اما در کنار آن، اتاق فکر برنامه شامل کارگردان، مدیرتولید و دیگر صاحب نظران حوزه موسیقی است که به تولید این برنامه کمک کردند».

تهیه کننده برنامه «با ترانه» در پایان گفت: «این برنامه از آبان ماه ۱۴۰۳ و در ۴۰ قسمت تولید و از شبکه نسیم، پخش خواهد شد. هر هفته یک قسمت جدید از «با ترانه» پخش می‌شود و تعداد باز‌پخش آن با نظر مدیران محترم شبکه تعیین خواهد شد».

لازم به یادآوری است، عوامل برنامه «با ترانه»، عبارتند از تهیه کننده و مجری: سامان ارس‌خان، مدیرتولید: هما حامی، کارگردان: سجاد ساعی، تدوینگر: احسان زارع، محقق: عاطفه رنجبر و روابط عمومی: سیده سمیرا سجادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
موسیقی وقتی که حتی ساز رو نشون نمیده خنده داره واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
اگه این میرزاده نبود چیزی به اسم موسیقی شاد تو صداسیما وجود نداشت
آخرین اخبار