مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با پاس گلی که در دیدار با قطر برای محمد محبی فرستاد توانست به یک رکورد خاص تحت هدایت قلعه نویی در تیم ملی دست یابد.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر شامگاه سه شنبه ۲۴ مهر در ورزشگاه «مکتوم بن راشد آل مکتوم» شهر دبی امارات رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۴ بر یک به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید تا ملی پوشان کشورمان به سومین پیروزی خود در این مرحله دست یابند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در این بازی خوش درخشید و توانست دو گل و یک پاس گل به نام خود به ثبت برساند. او در دقیقه ۶۶ و در حالی که می‌توانست گل سوم خود را در این بازی به ثمر برساند، محمد محبی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا وینگر بوشهری کشورمان دروازه خالی قطر را باز کند.

با پاس گلی که سردار در این بازی برای محبی فرستاد، تعداد پاس گل‌های خود در تیم ملی تحت هدایت قلعه نویی را به عدد ۸ رساند تا در این زمینه رکورد خاصی را به نام خود به ثبت رسانده باشد.

دیدار بعدی تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی روز پنج شنبه ۲۴ آبان در کشور لائوس مقابل کره شمالی خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
سلام دیروز قبل از بازی نوشتم که به لطف خدا می بریم که بردیم. واما استفاده از بازیکنان جوان و جدید کم بازی کرده بعداز گل سوم می شد استفاده بشه تا یه محکی هم بخورن .که بعدا" هم ازشو استفاده بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
تیم ملی شده مدرسه پیرمردان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۳
تارمی خیلی بد بازی کرد. خیلی اشتباه داشت مخصوصا تو پاس دادن
آخرین اخبار