بسیج رسانه که در صدا و سیما شکل گرفته است به منزله نخ تسبیحی است که قرار است در حوزه رسانه‌ای و فرهنگی نقش ایفا کند و عملیات روانی دشمن را خنثی کند.

سردار مهدوی فرمانده سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی در جلسه معارفه فرمانده بسیج صدا و سیما گفت: بسیج تنها نسخه آزادی بخش مظلومان از دست استکبار و پیروزی جهان اسلام است. 

وی با بیان اینکه رسانه می‌تواند جایگاه بسیج را به عنوان نسخه نجات بخش به همه معرفی کند افزود: رسانه می‌تواند در تنویر افکار عمومی و آزادی مظلومین جهان و بیداری ملت‌ها نقش داشته باشد و زنگ خطری را برای ظالمین و استکباران به صدا درآورد و همانطور که اکنون مشاهده میکنید بسیج عمومی که در بین ملت‌های آزاده جهان به راه افتاده است محصول تلاش رسانه است.

سردار مهدوی بیان کرد: اکنون که در درگیری رسانه‌ای بین جهاد اسلام و کفر قرار داریم نیاز به تلاش مضاعف وجود دارد تا همه پای کار بیایند و از بسیج رسانه حمایت کنند.

فرمانده سپاه انصار الرضای خراسان جنوبی گفت: نقش رسانه در هدایت افکار عمومی نقشی بی بدیل است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت و اگر میخواهیم چتر بسیج گسترانیده شود، لازمه آن فعالیت رسانه‌ای گسترده است.

وی بیان کرد: بسیج رسانه که در صدا و سیما شکل گرفت به منزله نخ تسبیحی است که قرار است در حوزه رسانه‌ای و فرهنگی نقش ایفا کند و باید به عنوان محور در بسیج عمومی قرار گرفته، رسانه‌ها را دور هم جمع کند تا با یک برنامه‌ریزی و با ک ساختار و تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز عملیات روانی دشمن را خنثی کند.

سید آقایی قائم مقام بسیج سازمان صدا و سیما گفت: فعالیت‌های جهادی اگر رسانه‌ای شود ماندگار می‌شود و همانطور که امام خمینی (ره) فرمود، انعکاس فعالیت گروه‌های جهادی توسط رسانه مصداقی از جهاد تبیین است.

وی افزود: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار رسانه انقلاب اسلامی در جهان تلاش می‌کند، هدف اصلی بسیج رسانه را در بخش‌های مختلف به خصوص حرکت‌های جهادی و بیداری اسلامی محقق سازد.

آینه دار مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی در این جلسه گفت: تفاوت بسیج رسانه با بقیه‌ی اقشار بسیج، تاثیرگذاری در تمامی حوزه‌ها است و بسیجی اهل رسانه باید به دانش و تخصص رسانه مجهز شود و در این زمینه با بصیرت ایفای نقش کند. 

وی افزود: بسیج رسانه علاوه بر رعایت مسائل حفاظتی امنیتی باید به ترویج فرهنگ بسیج ایثار و جهاد در جامعه نیز بپردازد.

آینه دار بیان کرد: صدا و سیما و سپاه پاسداران باید نگاه ویژه‌ای به بسیج رسانه داشته باشند، زیرا اهمیت بسیج رسانه در عصر کنونی بیش از پیش شده است و تاثیر آن در جامعه بر هیچکس پوشیده نیست.

مدیرکل صدا وسیمای خراسان جنوبی تصریح کرد: در خراسان جنوبی با توجه به نیروی انسانی با انگیزه و متعهد در صورت حمایت می‌توانیم گام‌های بزرگی برداریم، کمک کننده و تسهیلگر در تمامی حوزه باشیم و در سطوح بالا در بین اقشار بسیج حرفی برای گفتن داشته باشیم.

در پایان مراسم، حکم مسئولیت توسط سردار مهدوی و آقای سید آقایی به سیدعلیرضا پورموسوی اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.