به همت جمعیت امام رضایی‌ها، عملیات ساخت مدرسه ۳ کلاسه روستای شعبانلو به نام و یاد شهید سید حسن نصرالله آغاز شد.

آیین کلنگ زنی پروژه مدرسه ۳ کلاسه شعبانلو با حضور فرماندار خوی، مدیرکل نوسازی استان و جمعی از روسای ادارات استانی و شهرستانی برگزار شد.

احداث پروژه خیری مدرسه ۳ کلاسه روستای شعبانلو به همت مرکز نیکوکاری جمعیت امام رضایی‌ها در راستای محرومیت زدایی انجام می‌شود.

عملیات احداث مدرسه ۳ کلاسه روستای شعبانلو با برآورد اولیه ۳۰ میلیارد ریال در مساحت ۲ هزار متر مربع و زیربنای ۱۳۹ متر مربع آغاز شد.

همچنین مقررشد این مدرسه خیرساز به نام و یاد شهید بزرگ محور مقاومت شهید سید حسن نصرالله نام گذاری شود.

پیش بینی می‌شود پروژه خیرساز جمعیت امام رضایی ها، تا شش ماه آینده در اختیار دانش آموزان این منطقه و روستا قرار بگیرد.

صالحی، مدیرعامل جمعیت امام رضایی‌ها در آیین کلنگ زنی مدرسه ۳ کلاسه روستای شعبانلو گفت:تلاش جمعیت درساخت مدارس در مکان‌های محروم بوده و حوزه آموزش در اولویت کاری این جمعیت می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه، در تلاشیم تا بتوانیم بهترین ظرفیت‌ها وامکانات را برای تحصیل دانش آموزان مهیا کنیم، اظهارداشت:امیدواریم این مدارس در کمترین زمان ممکن ساخته تا دانش آموزان این مناطق زودتر از امکانات این مدارس بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است که در ادامه این مراسم، مدرسه ۶ کلاسه امام رضایی‌های ۸ با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در روستای قشلاق از توابع بخش فیرورق نیز افتتاح شد. 

این مدرسه ۶ کلاسه به متراژ ۷۶۰ مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به صورت مدرسه خیرساز توسط خانواده دکتر کیقبادی و جمعیت امام رضایی‌ها به صورت مشارکتی احداث شده است.

درپایان لازم به یاد آوری است "دکتر کیقبادی" در اقدامی نیک و الگو محور این مدرسه را با نظارت نوسازی مدارس استان به نام و یاد پسر مرحوم شان "علیرضا کیقبادی" احداث کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.