سامانه بلیت فروشی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران از امروز سه‌شنبه ۲۴ مهر برای عموم علاقه‌مندان به حضور در این رویداد فعال شد.

سامانه فروش بلیت آثار چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از صبح امروز سه‌شنبه ۲۴ مهر برای عموم مخاطبان فعال شده است و همه سینمادوستان با مراجعه به این سامانه امکان خریداری بلیت‌های این رویداد را دارند.

بر این اساس همه علاقه‌مندان و مخاطبان این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سامانه آی تیکت، سانس‌های موردنظر خود را انتخاب و بلیت تماشای آثار راه یافته به جشنواره را از نشانی www.iticket.ir تهیه کنند. 

همزمان با فعال‌شدن سامانه برای عموم مخاطبان، تمامی مدعوین صاحب کارت در گروه‌های مختلف که از روز پنجشنبه و براساس گروه‌بندی مجزا امکان رزرو بلیت را داشتند، از امروز می‌توانند بدون محدودیت، اقدام به رزرو بلیت برای سانس‌های مدنظر خود کنند.

تمامی بلیت‌های رزروشده از سوی همه مخاطبان جشنواره، نهایت تا ۲۰ دقیقه قبل از شروع سانس، می‌بایست از طریق دستگاه‌های ارائه بلیت مستقر در محل جشنواره، چاپ شده و نسخه کاغذی آن حین ورود به سالن ارائه شود. تأخیر در چاپ بلیت رزرو شده، از سوی سامانه به معنای لغو حضور رزروکننده محسوب شده و ظرفیت مربوط به آن برای استفاده سایر مخاطبان، آزاد می‌شود.

چهل و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران، علاوه‌بر بخش ملی اعم از فیلم‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی، نمایش ۱۰۷ فیلم کوتاه شاخص شامل آثار تحسین‌شده در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی را هم در دستور کار خود دارد.

همچنین مخاطبان حاضر در خانه جشنواره می‌توانند از بخش‌های جنبی جشنواره نظیر نخستین جشنواره عکس تهران، نمایشگاه کتاب و سینما و... در روز‌های برگزاری دیدن کنند.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۳ در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار