مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین از اهدای بسته‌های کمک آموزشی میان دانش آموزان مناطق فعالیت این شرکت در سیستان و بلوچستان، برای سومین سال پیاپی خبر داد.

محمد نبی نوری  بیان کرد: امسال نیز بسته های کمک آموزشی در میان دانش آموزان مناطق فعالیت شرکت در سیستان و بلوچستان اهدا خواهد شد، این افتخار را داریم که در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی و حمایت از توسعه عدالت آموزشی در کشور، با همکاری فرمانداری ها و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های تفتان و میرجاوه، برای سومین سال پیاپی با اهدای بسته‌های کمک آموزشی، به یاری دانش‌آموزان این مناطق شتافتیم.

وی با اشاره به افزایش حجم توزیع بسته‌های کمک آموزشی شرکت توسعه معادن پارس تامین در سیستان و بلوچستان، تاکید کرد: تعداد بسته‌های کمک آموزشی اهدایی نسبت به سال گذشته با افزایش بیش از ۲۰ درصدی همراه است و در سال جاری تعداد دانش آموزان بیشتری از این هدایا بهره مند خواهند شد.

شرکت توسعه معادن پارس تامین در سیستان و بلوچستان در تلاش است تا در سال تحصیلی جدید، علاوه بر اهدای بسته‌ کمک های آموزشی، اقدام به تهیه بسته‌های کمک بهداشتی، در میان دانش‌آموزان کند

مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین افزود: بسته‌های کمک آموزشی شرکت شامل، کیف، کفش، دفتر و نوشت افزار است که از نظر حجم مطابق با نیاز یک سال تحصیلی دانش آموزان در مقاطع تحصیلی دبستان و دوره‌های اول و دوم دبیرستان تهیه شده است.

وی با بیان اینکه سلامت و بهداشت دانش‌آموزان یکی از دغدغه های، پارس تامین است، گفت: این شرکت در تلاش است تا در سال تحصیلی جدید، علاوه بر اهدای بسته‌ کمک های آموزشی، اقدام به تهیه بسته‌های کمک بهداشتی، در میان دانش‌آموزان کند.

نوری ادامه داد: اهدای بسته‌های کمک بهداشتی همراه با برگزاری یک جشنواره شاد و پرنشاط برای دانش آموزان خواهد بود و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، طرح معاینه رایگان دانش آموزان بویژه در بحث بهداشت دهان و دندان را پیگیری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: به منظور رفاه حال دانش آموزان مناطق فعالیت این شرکت در سیستان و بلوچستان، مانند سال های گذشته، طرح ارائه سرویس رایگان مدارس با هزینه شرکت توسه معادن پارس تامین اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه معادن پارس تامین افزود: با همت شرکت توسعه معادن پارس تامین، هیچ دانش آموزی در مناطق فعالیت این شرکت از تحصیل باز نخواهد ماند و ما به سهم خود تلاش داریم تا با ارتقای سطح آموزش و بهداشت دانش آموزان، به توسعه سیستان و بلوچستان کمک کنیم.

شرکت توسعه معادن پارس تامین، بازوی معدنی هلدینگ صدرتامین از هلدینگ‌های تابعه شستا است، این شرکت با بهره برداری از معدن و احداث کارخانه استحصال طلا، زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از اهالی سیستان و بلوچستان را فراهم کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار