متین شهبازی و امیرمحمد رستمی دو دونده جوان همدانی با درخشش در مسابقات مختلف کشوری عازم مسابقات صحرانوردی قهرمانی جوانان آسیا در کشور هنگ کنگ می‌شوند.

امیرمحمد رستمی رکوردار دونده همدانی ۳هزار متر آزاد نوجوانان کشور و نفر چهارم مسابقات آسیایی ازبکستان و متین شهبازی دونده کبودراهنگی نایب قهرمان تیمی مسابقات صحرانوردی آسیایی نپال است که برای حضور در این آوردگاه مهم آسیایی، با شرکت در اردو‌های شبانه روزی تمرینات منظم و سختی را زیر نظر مسعود بنوان رئیس و مربی هیئت دو ومیدانی استان همدان سپری کرده اند.

این دو دونده مستعد و با آتیه استان بیشتر در برنامه‌های استعدادیابی هیئت دو ومیدانی استان کشف و تحت تعلیم مربیان مجرب هیئت قرار گرفتند و با درخشش در مسابقات مختلف به سرعت پله‌های ترقی خود را طی کرده و به عضویت تیم ملی دو ومیدانی کشور در آمدند.

مسابقات صحرانوردی قهرمانی جوانان آسیا با شرکت بهترین‌های این قاره کهن اوایل هفته آینده در کشور هنگ کنگ برگزار می‌شود و تیم ملی دو صحرانوردی جوانان کشورمان متشکل از چهار دونده عازم این مسابقات می‌شود که نیمی از تیم ملی از آن دوندگان همدان است که از حیث آمار یک رکورد و افتخار برای دو ومیدانی استان همدان به شمار می‌رود.

استان همدان به علت ارتفاع و شرایط آب و هوایی مناسب و دارا بودن دوندگان مستعد و پیست اختصاصی صحرانوردی از پایگاه‌های مهم دو‌های استقامت در سطح کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.