استاندار بوشهر گفت: با پیگیری‌های انجام شده در مرحله نخست اعتبارات عوارض آلایندگی استان بوشهر به مبلغ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریز شد.

 احمد محمدی‌زاده روز دوشنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی و ائمه جمعه عسلویه از اتحاد و هم‌افزایی مردم و مسئولان عسلویه قدردانی کرد و اظهار داشت: اتحاد و همدلی در عسلویه به عنوان نماد جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی جهان اسلام مقابل جبهه باطل و کفر قرار گرفته است گفت: اکنون جهان اسلام در برابر جبهه کفر و دشمنان اسلام قرار گرفته و با اتحاد مسلمانان رژیم صهیونیستی رو به زوال و فروپاشی است.

استاندار بوشهر اضافه کرد: قتل و عام مردم بیگانه فلسطین و لبنان توسط رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی از جمله آمریکا انجام می‌شود و هر روز این رژیم جعلی به نابودی کامل نزدیک‌تر می‌شود.

محمدی‌زاده با تأکید بر توجه به مطالبات مردم عسلویه، یکی از درخواست‌های مهم مسئولان و شورای اسلامی عسلویه را توسعه زیرساخت‌های درمانی و احداث بیمارستان نام برد و گفت: توسعه بیمارستان نبی اکرم و ساخت بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی عسلویه از مصوبات مهم سفر استانی رئیس جمهور شهید و در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

وی افزایش تحت‌های بیمارستان نبی اکرم عسلویه را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: بر اساس مصوبه هیئت دولت تخت بستری بیمارستان نبی اکرم عسلویه از ۳۲ به ۶۴ تخت افزایش می‌یابد.

استاندار بوشهر بیان کرد: پس از تأمین اعتبار عملیات اجرایی بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی شهرستان عسلویه در هفته دولت امسال آغاز و یکی دیگر از مطالبات مردم این شهرستان محقق شد.

محمدی‌زاده با اشاره به پرداخت اعتبارات عوارض آلایندگی به استان بوشهر خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده در مرحله نخست اعتبارات عوارض آلایندگی به مبلغ یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریز شد.

وی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در پرداخت عوارض آلایندگی شده است گفت: در مرحله نخست ۷۰۵ میلیارد تومان به ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر تخصیص یافته است.

استاندار بوشهر توسعه طرح‌های آب‌شیرین‌کن در تأمین آب شرب را از دیگر طرح‌ها در شهرستان عسلویه اعلام و خاطرنشان کرد: توسعه طرح‌های آبخیزداری از موارد مهم در عسلویه است که این مهم باید در دستور کار قرار گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.