مشترکان خوش مصرف برق کهگیلویه و بویراحمد امسال ۵۶میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال پاداش دریافت کردند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه وبویراحمد گفت:حدود ۴۰ درصد از مشترکان برق استان مشمول پاداش‌های خوش مصرفی این حامل انرژی شده اند.
 
رسول روستایی با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح‌های مدیریت مصرف تا پایان تابستان گچسارانی‌ها بیشترین سهم را در پاداش مدیریت مصرف برق داشته اند، افزود: مشترکان شهرستان گچساران با ۲۰ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال بیشترین سهم را در مدیریت مصرف برق استان داشته اند.
 
روستائی عنوان کرد: مشترکان شهر یاسوج نیز با ۱۱ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال سهم قابل توجهی در پاداش خوش مصرفی برق در میان شهر‌های کهگیلویه و بویراحمد داشته اند.
 
وی با اشاره به اینکه شهروندان ساکن دیگر مناطق استان هم در پاداش خوش مصرفی سهم داشته اند تأکید کرد: مشترکان دهدشت ۶ میلیارد و ۸۹۸ میلیون ریال، لنده ۶ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال، پاتاوه سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال، باشت ۲ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال، لیکک ۲ میلیارد و ۴۳۴ میلیون ریال، چرام ۲ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال، سوق یک میلیارد و ۵۲ میلیون ریال، پاتاوه یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال، مارگون یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال، چیتاب ۹۵۵ میلیون ریال، سی سخت ۵۳۶ میلیون ریال، قلعه رئیسی ۲۱۸ میلیون ریال و دیشموک ۲۱۷ میلیون ریال پاداش خوش مصرفی دریافت کردند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشترکان پرمصرف نیز بر اساس میزان مصرف بالاتر از الگو با جریمه‌های پلکانی مواجه می‌شوند.
 
وی با اشاره به اجرای پویش" با انرژی" در راستای کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در بخش خانگی و تجاری، اظهار کرد: در نوبت دوم قرعه کشی این پویش ملی جوایز بزرگی سهم مشترکان استان کهگیلویه و بویراحمد شده است که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.