تیم ملی فوتبال ایران با تغییراتی در ترکیب اصلی خود به مصاف تیم ملی قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ می‌رود.

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی در چهارمین بازی خود در مرحله سوم و نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم فوتبال قطر می‌رود که سامان قدوس و صالح حردانی را به علت محرومیت در اختیار ندارد و به احتمال زیاد شاهد تغییراتی در ترکیب اصلی تیم ملی در بازی امشب خواهیم بود.  

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان مورد اعتماد امیر قلعه نویی است و به طور حتم او  گلر شماره یک تیم ملی در بازی با قطر خواهد بود.  

علی نعمتی هفته گذشته  نخستین بازی ملی خود را برابر تیم ملی ازبکستان انجام داد و عملکرد خوبی هم در این بازی داشت و او توانست رضایت امیر قلعه نویی را جلب کند و به احتمال زیاد او به همراه شجاع خلیل زاده زوج خط دفاعی تیم ملی را تشکیل می‌دهند.  

با توجه به اینکه صالح حردانی مدافع سمت راست تیم ملی در بازی با ازبکستان اخراج شد به همین علت به نظر می‌رسد آریا یوسفی جایگزین حردانی در سمت راست شود و میلاد محمدی هم  در دفاع چپ به بازی گرفته شود.  

سامان قدوس هم به علت محرومیت نمی‌تواند تیم ملی را در این بازی همراهی کند و به نظر می‌رسد امیدنورافکن همراه با سعید عزت اللهی زوج خط هافبک تیم ملی  در بازی امشب باشند.  

علاوه بر این، شاید علی قلی زاده و مهدی قایدی که  بعد از ورودشان به بازی برابر تیم ازبکستان سرعت تیم ملی را افزایش دادند  در بازی امشب در ترکیب اصلی قرار بگیرند.  

ترکیب احتمالی  تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی قطر به شرح زیر است.  

علیرضا بیرانوند، آریا یوسفی، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، مهدی قایدی، علی قلی زاده، سردار آزمون و مهدی طارمی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غمخوار
۱۱:۴۰ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
مربی خارجی بیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۲۴ مهر ۱۴۰۳
بازی کردن در مقابل تیم های عربی حاشیه خلیج فارس همیشه یک معضل بوده زیرا نوع بازی کردن آنها یک بازی استاندارد و درست و فوتبالی نیست.ایران باید خط دفاعی خود را در مقابل تیم تقویت و هافبک ها با یک بازی سریع وتند از گوشه ها توپ را به مهاجمان خودش برساند.
آخرین اخبار