مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: زمین گل بزرگ زرآباد در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان برای بهسازی قرار دارد.

عباس شیبک بیان کرد: با اجرای مصوبات شورای اداری زرآباد واگذاری و بهسازی زمین گل بزرگ این شهرستان در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی افزود: ۲ نفر از قهرمانان فوتبال زرآباد که در لیگ برتر امیدهای کشور حضور دارند نیز در همایش تجلیل از قهرمانان تقدیر خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: سایت آبی ساحلی زرآباد، به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت های منطقه مورد مطالعات و بررسی می‌شود، علاوه بر آن تیم‌های والیبال، دوومیدانی و فوتبال جهت حضور در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی استان مورد حمایت مالی قرار خواهند گرفت.

وی گفت: با درخواست نماینده امور ورزش بانوان زرآباد، تجهیزات و اقلام ورزشی، از سوی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تهیه و تحویل بانوان ورزش دوست قرار خواهد گرفت.

شیبک اظهار کرد: رقابت ورزشی المپیاد روستائیان ویژه شهرستان‌های ساحلی از جمله زرآباد، کنارک و چابهار به صورت اختصاصی و تورنمت برنامه ریزی و چمن زمین مینی فوتبال محله اسلام آزادشهر این شهرستان، از سوی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان پیگیری و نصب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار