رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری قزوین گفت: ۳۳۶ میلیارد ریال از مطالبات بستانکاران از شرکت‌ها و تجار ورشکسته استان در نیمه نخست امسال پرداخت شد.

احمد بهبودی رییس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری قزوین با اشاره به عملکرد اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری گفت: مطابق قانون تجارت پس از صدور رای قطعی از محاکم قضایی بنگاه اقتصادی ورشکسته اطلاق می‌شود، به همین منظور قانون، مدیریت این بحران اقتصادی را بر عهده دادگستری گذاشته تا اداره تصفیه امور ورشکستگی به حل این بحران بپردازد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۶ پرونده در اداره امور تصفیه ورشکستی دادگستری در جریان رسیدگی قرار دارد که ۲۵ فقره مربوط به اشخاص حقوقی و ۱۱ فقره نیز مربوط به اشخاص حقیقی است.

بهبودی گفت: در نیمه نخست امسال درآمد‌های صندوق بند الف ماده ۵۲ قانون امور تصفیه و ورشکستگی در استان قزوین با رشد بیش از سه هزار درصدی نسبت به مدت مشابه در سال قبل به بیش از ۶۳ میلیارد ریال رسید.

این مسئول با بیان اینکه در نیمه نخست امسال، ۱۹ فقره مزایده توسط این اداره برگزار شده است، گفت:با اقدامات صورت گرفته در اداره تصفیه امور ورشکستگی به زودی زمینه احیا ۲ واحد تولیدی فراهم می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار