پیکر سرلشکر شهید عباس نیلفروشان مستشار عالی جمهوری اسلامی ایران در لبنان پس از تشییع در کربلای معلی در حرم مطهر امام حسین (ع) طواف داده شد.

پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان پس از انتقال از لبنان به عراق، شامگاه دوشنبه ۲۳ مهر ماه وارد کربلای معلی شد. پیکر این شهید سرافراز با حضور اقشار مختلف مردم عراق، گروه‌های مقامت اسلامی و نمایندگان گروه‌های سیاسی عراق از محل استانداری کربلا تا بین‌الحرمین امام حسین (ع) تشییع شد.

جمعیت انبوه تشییع کنندگان حدفاصل دو کیلومتری استانداری کربلا تا بین‌الحرمین حسینی (ع) در فضایی از حزن و اندوه پیکر شهید سرافراز جبهه مقاومت، شهید نیلفروشان مستشار عالی ایران در لبنان را مشایعت کردند.

حضور پرشور نمایندگان از تمامی اقشار مردمی عراق و جوانان و نوجوانان کربلا از جمله نصیف الخطایی استاندار کربلا و ابوفدک الحمداوی معاون حشد الشعبی عراق در تشییع پیکر سردار ایرانی شهید نیلفروشان، نشان از همراهی و قدردانی آن‌ها از شهدای راه قدس و رزمندگان جبهه مقاومت در برابر ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی بود.

تشییع پیکر شهید نیلفروشان

همچنین اینکه ده‌ها تن از جوانان و نیرو‌های مقاومت اسلامی عراق ساعت‌ها در انتظار ورود پیکر مطهر شهید نیلفروشان بودند. 

نماز میت بر پیکر شهید «عباس نیلفروشان» در حرم امام حسین علیه‌‌السلام توسط «شیخ عبدالمهدی الکربلایی» نماینده آیت‌الله سیستانی اقامه شد.

پیکر این شهید والامقام جبهه مقاومت، برای طواف در حرم مطهر امیر‌المومنین پس از کربلا به نجف اشرف انتقال داده می‌شود.

تشییع پیکر سرلشکر شهید نیلفروشان

پیکر این شهید سرافراز روز پنجشنبه ۲۶ مهر ماه در اصفهان به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی در تجاوزی آشکار علیه حاکمیت و تمامیت سرزمینی لبنان و در یک جنایت فاحش جنگی در روز ۶ مهرماه ۱۴۰۳ با حملات وحشیانه به منطقه ضاحیه بیروت، عالم مجاهد سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب الله، سردار نیلفروشان مستشار عالی نظامی جمهوری اسلامی ایران در بیروت و جمعی از همراهان آنان را ترور کرد و به شهادت رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار