استاندار خوزستان گفت: طرح احداث ۲۸ کیلومتر جاده دسترسی در منطقه کوهستانی احمدفداله دزفول به همت سپاه در حال انجام است.

عی اکبر حسینی محراب گفت: خوشبختانه سپاه استان در زمینه محرومیت زدایی و آبرسانی به روستاها کارهای بسیار خوبی انجام داده و امیدواریم این حرکت با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روستای احمدفداله شهرستان دزفول بیان کرد: مهمترین مشکل منطقه احمدفداله دزفول جاده دسترسی است که نیروهای سپاه ۲۸ کیلومتر از جاده دسترسی به این روستا تا پل خرمیزان را آماده کرده و تنها هفت کیلومتر آن نیاز به روکش دارد.

استاندار خوزستان با اشاره به منطقه زیبا و گردشگری احمدفداله گفت: اگر مسیر دسترسی به این روستا کامل و هموارتر شود، انقلابی در این منطقه محروم و مردم صورت می‌گیرد و گردشگران بیشماری به این نقطه از استان سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: طرح آماده سازی مسیر روستای احمد فداله جزو حرکات خداپسندانه شهید رییسی بود و عملیات اجرایی آن در سفر وی به خوزستان، آغاز شد. و امیدواریم در آینده نزدیک و با برنامه‌ریزی مناسب، مابقی این مسیر تکمیل و در اختیار مردم منطقه قرار گیرد.

حسینی محراب اضافه کرد: با ایجاد این ۲۸ کیلومتر جاده، در واقع سخت‌ترین مسیر این منطقه از جاده برخوردار خواهد شد که لازم است از زحمات شبانه‌روزی و جهادی نیروهای سپاه، بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی نیز تشکر کنم.

استاندار خوزستان در خصوص وضعیت آبرسانی به روستاهای استان گفت: بر اساس قرارداد بین استانداری و قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع)، طرح آبرسانی به یک هزار و ۵۵۱ روستای استان برنامه ریزی شده و تاکنون به ۱۸۵ روستا آبرسانی شده و برای دیگر روستاها در حال انجام است.

وی افزود: در حوزه آبرسانی حدود هفت هزار میلیارد ریال اما هنوز کارفرما (آبفا کشور و استان) هزینه‌ای پرداخت نکرده است که امیدواریم این مهم هر چه سریعتر محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.