فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری کلاهبرداری که به بهانه خرید وسایل منزل مبلغ ۷ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال از یک شهروند در آن شهرستان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت: در پی مراجعه احدی از شهروندان و ارائه شکایت مبنی بر اینکه شخصی به بهانه خرید وسایل منزل مبلغ ۷ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال دریافت کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه قرار گرفت.

او افزود: ماموران با هماهنگی قضایی و با بررسی‌های صورت گرفته متهم را که یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه دار و متواری در سطح کشور بوده و دارای ۳ پرونده قضایی می‌باشد در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به بزه ارتکابی خود و ۳ پرونده دیگر کلاهبرداری در کشور و شهرستان‌های سطح استان اعتراف کرده است.

سرهنگ مهدوی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: شهروندان مراقب باشند که به افراد ناشناس و مظلوم نما اعتماد نکرده و در صورت هرگونه کلاهبرداری برای طرح شکایت به پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار