امانی گفت: سازمان راهداری از سال‌های قبل تعهد دارد که هزار و ۵۰۰ نقطه حادثه خیز راه‌ها را رفع کند که تاکنون بخشی از آنها را برطرف کرده‌ایم.

داریوش امانی مدیرعامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با بیان اینکه  یکی از موضوعاتی که در حیطه وظایف سازمان راهدار‌ی و حمل ونقل جاده‌ای بوده رفع نقاط حادثه خیز است که تا سال گذشته ۴۵۰ نقطه برطرف شده است گفت: مابقی این نقاط حادثه خیز که حدود ۴۰۰ نقطه است مقرر شده که تا پایان سال ۱۴۰۳ برطرف شود و تا ۶ ماه ابتدای امسال ۳۷۰ نقطه را برطرف کرده ایم.

وی ادامه داد: سازمان راهداری یک تعهدی از سال‌های قبل داشته و آن رفع یک هزار و ۵۰۰ نقطه حادثه خیز بوده که تاکنون بخشی از آنها را برطرف کرده ایم و در تلاش هستیم که تا سه ماه سال ۱۴۰۴ کلا مابقی نقاط را هم برطرف کنیم.

امانی با بیان اینکه  یکی از موضوعاتی که نقش بسیار موثری در کاهش تصادفات جاده‌ای دارد رفع نقاط حادثه خیز بوده است گفت: طبق آخرین آمار‌های ارائه شده تاکنون رفع نقاط حادثه خیز زمینه ساز کاهش ۴ ونیم درصدی حوادث در تصادفات برون شهری و ۱۸ درصدی در راه‌های روستایی بوده است و این امر ناشی از اقدامات موثر در حوزه راهداری بوده است.

خبرنگار: محبوبه کباری
برچسب ها: حمل ونقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار