مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از ساخت ۱۰ مدرسه با مشارکت خیرین در استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین مدرسه‌ساز ۴۵۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه در استان کمک کرده‌اند که امیدواریم این کمک‌ها تا پایان سال به هزار میلیارد ریال برسد.

مرزبان نظری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه روز دوشنبه در مراسم افتتاح دبیرستان ۹ کلاسه دخترانه خیر مدرسه ساز مرحوم حاج «محمد فرزایی» در ناحیه سه شهر کرمانشاه افزود: خیرین مدرسه ساز در سال ۱۴۰۲، در احداث ۹۰ مدرسه با ۷۵۰ میلیارد ریال کمک مالی مشارکت داشتند.

وی در ادامه ناحیه سه شهر کرمانشاه را بعد از شهر جوانرود محروم‌ترین ناحیه در آموزش و پرورش استان کرمانشاه از نظر سرانه آموزشی با ۳.۷ متر معرفی و ابراز امیدواری کرد با توسعه و ساخت مجدد مدارس قدیمی سرانه آموزشی این ناحیه با کمک خیرین مدرسه ساز افزایش یابد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با قدردانی از خانواده خیر مدرسه ساز مرحوم حاج «محمد فرزایی» گفت: این دبیرستان با ۹ کلاس درس در زیربنایی به مساحت هزار و ۷۴۰ متر و اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

نظری همچنین با تقدیر از تلاش مجمع خیرین مدرسه ساز استان کرمانشاه اضافه کرد: خانواده مرحوم فرزایی ساخت یک مدرسه روستایی دیگر را در شهرستان صحنه با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار متقبل شدند که واقعا جای تجلیل دارد.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم؛ با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه اصلی و واقعی کشور و خانواده هستند که همه باید برای رشد و بالندگی و شکوفایی استعداد آنها تلاش کنیم، با اهدای لوحی از خانواده خیر مدرسه حاج «محمد فرزایی» تجلیل کرد.

اجرای نقاله خوانی و سرود دانش آموزان مدرسه دبیرستان دخترانه «محمد فرزایی» از دیگر برنامه جانبی این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.