در مراسمی رئیس جدید خانه نخبگان هرمزگان امروز معرفی شد.

منصور فرهادی رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در این مراسم گفت: ۱۰ کارگروه تخصصی برای بررسی مشکلات حوزه‌های مختلف استان و ارائه راهکار مناسب، در خانه نخبگان هرمزگان فعال شده است.

فرهادی افزود: اکنون سامانه خانه نخبگان نیز برای عضو گیری راه اندازی شده است و پس از شناسایی، از آنان در کارگروه‌های متناسب با تخصصشان استفاده می‌شود.

عامری مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه هرمزگان نیز گفت: مسائل بررسی شده در کارگروه‌ها در بخش تئوری و کاربردی مطرح، و ارتباط نخبگان با صنایع و مدیران اجرایی برقرار می‌شود.

سردار هدایت الله  امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم با اشاره به گام دوم انقلاب و لزوم تمدن سازی گفت: علاوه بر تلاش برای عبور از مرز‌های علمی باید بدنبال تمدن سازی اسلامی باشیم.

سردار  امیری افزود: در تغییر‌های نظم جهان امروزی نیاز به راه میانبر داریم و رهبر فرزانه انقلاب اصلی‌ترین ظرفیت این مسیر را استفاده از استعداد جوانان معرفی کرده است.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت کشور و هرمزگان گفت: بسیج از ظرفیت انسانی و علمی خوبی برخوردار است و از آن می‌توان در جهت جمع شدن نخبگان و بررسی و ارائه راهکار برای حل مشکلات استان استفاده کرد.

حجت الاسلام حسین کرتی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان هم گفت: باید با حمایت و انگیزه بخشی به جامعه نخبگان، آنان را بیش از پیش فعال کنیم.

در پایان این مراسم یاسین پرموته به عنوان رئیس جدید خانه نخبگان هرمزگان معرفی، و از زحمات منصور فرهادی رئیس پیشین قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.