نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ارتش اکنون به عنوان قدرتی بزرگ در مقابل ظالمان بین المللی ایستاده است.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار روحانیان و پرسنل عقیدتی سیاسی ارتش در استان متشکل از پادگان ۰۴ امام رضا، پدافند هوایی، نیروی هوایی شهید حسینی و لشکر ۳۰ عملیاتی به مناسبت ۲۴ مهر سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی در نیرو‌های مسلح گفت: امروز ارتش مکتبی همسان با نیرو‌های مردمی انقلابی در کنار هم ایستاده اند، زیرا ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبه است.

او با اشاره به اهمیت وجود نیرو‌های مسلح و نقش آنان در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، ارتش به عنوان یک قدرت بزرگ و مقتدر در مقابل ظالمان بین‌المللی ایستاده است.

آیت الله عبادی بیان کرد: با توجه به اینکه ۴۶ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، روز به روز بر معنویت نیرو‌های مسلح به ویژه نیرو‌های ارتشی افزوده می‌شود و آنها در مسیر الی الله حرکت می‌کنند و خار چشم دشمنان اسلام هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: این کار آنان خداییست و دارای اهمیت و پاداش است.

او تصریح کرد: امروز شاهد سلطه استعمارگران و سلطه‌جویان در کشور‌های مختلف هستیم که باعث خسارات جانی و مالی و تخریب و آوارگی و قتل عام و کشتار مردم و کودکان بی دفاع و مظلوم شده اند و سازمان‌های بین‌المللی بی‌تفاوت هستند و هیچگونه عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.

در این دیدار امیرکریمی فرمانده پادگان ۰۴ امام رضا با گرامی‌داشت روز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی به فرمان امام راحل گفت: در ارتش ۲۷ هزار حافظ قرآن وجود دارد و ۲۹۴ نفر از کارکنان پایور حافظ قرآن هستند.

او با بیان اینکه ۴۴ دوره مسابقات قرآنی در سال‌های گذشته بین نیرو‌های ارتش برگزار شده است از برگزاری ۲۲ دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان دانشجوی نیرو‌های ارتش خبر داد.

در این مراسم روحانیان، پرسنل نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی و پرسنل عقیدتی سیاسی با حضور در قطعه ۱ گلزار شهدای بیرجند به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار