سالار مرادی نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از زندان مرکزی سنندج بازدید کرد.

سالار مرادی در بازدید از زندان مرکزی سنندج، اظهار کرد : به کار سخت زندان و نگهداری از افراد زندانی واقفیم و خود را موظف می‌دانیم از راه‌های قانونی  مشکلات زندان‌ها را رفع کنیم.

وی عنوان کرد: پیگیری های لازم برای جذب اعتبارات جهت تکمیل پروژه عمرانی سایت اداری در حال احداث زندان مرکزی سنندج صورت خواهد گرفت.

 نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه بازدید خود از کارگاه‌های تولیدی وعده داد ، محصولات تولیدی کارگاه‌ها را به مردم معرفی کرده تا این محصولات از کانال جدیدی نیز به فروش برسند. 

سرپرست اداره کل زندان‌های کردستان نیز در این بازدید گفت : زندان و کار زندانبانی از امور بسیار سخت، دشوار و استرس‌زاست که همکاران ما در این محیط و فضای سخت با کمترین توقع عهده‌دار نگهداری و مراقبت از بزهکاران و افراد رانده از جامعه و اجتماع هستند.

محمد خسروی با اشاره به رویکرد سازمان زندان‌ها در رابطه‌با زندانیان افزود: زندان‌های کشور متفاوت از گذشته و دیگر کشورها علاوه بر نگهداری و مراقبت و امنیت جامعه با رویکردی اصلاحی و تربیتی برای باز اجتماعی شدن افراد به خطا رفته گام‌های مؤثری برمی‌دارند که نتایج خوب و مطلوب آن در بازگشت سعادتمندانه خیل عظیمی از زندانیان به کانون خانواده و جامعه است.

وی عنوان کرد: امور رفاهی و تربیتی، آموزشی، اشتغال و حرفه‌آموزی در راستای توجه به حقوق شهروندی در مراکز ندامتگاهی استان علی‌رغم کمبود اعتبارات و نیروی انسانی در حال انجام است ولی زندان‌های استان بالاخص زندان مرکزی که به‌نوعی پیشانی زندان‌های استان است به علت کمبود شدید منابع اعتباری و مالی دارای مشکلات عدیده‌ای است که اگر مرتفع نگردد شاهد آسیب‌هایی در امر زندانبانی خواهیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.