مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE شرکت آب و فاضلاب استان یزد، از برگزاری کارگاه آموزشی مسئولیت‌ها و ملاحظات HSE در شرایط نامتعارف در صنعت آبفا خبر داد.

مخلصی مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: کارگاه آموزشی مسئولیت‌ها و ملاحظات HSE در شرایط نامتعارف با هدف بررسی حوادث منجر به فوت در سال‌های اخیر در صنعت آبفا در شرکت آب و فاضلاب یزد برگزار شد.

او شناخت ابعاد مختلف HSE و تاثیر آن در حفظ و صیانت از سرمایه‌های انسانی، مادی، معنوی و اجتماعی را مهم برشمرد و افزود: این کارگاه یک روزه در دو بخش با تدریس عبدالکریم زرنگ دبیر کمیته EHSS شرکت مهندسی آبفای کشور و مروستی زاده مدرس اداره کار، با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران امورشهرستان، مدیران ستادی و ناظران پروژه‌های اجرایی و بهره برداری برگزار شد.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: در این کارگاه قانون کار و مقررات کارفرمایی، پیمانکاری در نظارت پروژه ها، آیین نامه‌های حفاظت فنی و بهداشت کار و رعایت الزامات HSE در اجرای پروژه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است در این کارگاه آموزشی از تعدادی از پرسنل شرکت آبفای استان یزد، پیشرو در مباحث HSE قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.