بانوی شاعره چهارمحال و بختیاری در جشنواره طنز دادخند برگزیده شد.

آرزو علیدوستی بانوی شاعره چهارمحال و بختیاری در دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه «دادخند» به عنوان یکی از ۱۹ برگزیده این رویداد ملی معرفی شد.

رئیس گروه امور فرهنگی فرهنگ و ارشاد استان گفت: دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه با نام دادخند در سه بخش عمومی مرتبط با «فرهنگ همراه» ناظر بر آسیب‌های تلفن همراه، بخش «قوه قوی» مرتبط با مسائل حوزه قضایی و بخش دیگری در رابطه با مواجهه مردم با قوه قضاییه برگزار شد که آرزو علیدوستی بانوی شاعره استان با نظر داوران این جشنواره در جمع برگزیدگان این رویداد قرار گرفت.

مهدی طهماسبی افزود: سروده علیدوستی از میان ۳۶۵ اثر دریافتی از ۱۴۲ شرکت‌کننده در دبیرخانه جشنواره دادخند به عنوان یکی از گزینه‌های شایسته تقدیر انتخاب شد.

وی با بیان اینکه ناصر فیض و عباس احمدی از شاعران طنزپرداز برجسته کشور داوری آثار رسیده به جشنواره دادخند را برعهده داشتند، ادامه داد: بنا به نظر داوران درمجموع ۱۹ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند که ۱۰ اثر شایسته تقدیر ویژه و ۹ اثر نیز در سه بخش جشنواره به عنوان نفرات اول تا سوم برای تجلیل معرفی شدند.

آیین پایانی دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه «دادخند» با حضور جمعی از شاعران استانی و کشوری، ادیبان و مسئولان و با تجلیل از برگزیدگان در سالن شهید عباسپور یزد برگزار شد.

برچسب ها: شعر طنز ، جشنواره ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار