رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول گفت: بیش از ۲۶۰ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی شهرستان دزفول از ابتدای امسال تاکنون، از دست متصرفان آزاد شده است.

محمد شفیعی زاده رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول با تاکید بر اینکه آزادسازی اراضی دولتی و ملی تصرف شده در این شهرستان بی وقفه ادامه دارد، بیان کرد: عمده زمین‌های رفع تصرف شده در چارچوب قوانین و مقررات اجرایی در اختیار متقاضیان طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به آخرین اجرای حکم قضایی رفع تصرف زمین‌های ملی در دزفول افزود: رفع تصرف از ۲۸ هزار مترمربع از اراضی ملی شهرستان دزفول طی سه فقره حکم قضایی با همکاری دستگاه قضایی، یگان حفاظت منابع طبیعی و نیرو‌های فراجا در روز‌های اخیر انجام شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول بیان کرد: اراضی آزاد شده اخیر در مناطق شهیون و سیاه منصور از توابع شهرستان دزفول واقع شده‌اند که در سال گذشته مورد تصرف و کشت قرار گرفتند.

وی افزود: این تصرفات اراضی طی عملیات گشت و مراقبت نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی شناسایی شد که پس از تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده حقوقی برای متخلفان به مراجع قضایی ارسال شده است.

شفیعی زاده گفت:احکام قضایی اداره منابع طبیعی دزفول مبنی بر رفع تصرف اراضی و پرداخت خسارت وارده به اراضی ملی با پیگیری‌های مستمر واحد حقوقی صادر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.