برای رفع نیاز‌های مدد جویان کمیته امداد امام خمینی برنامه ریزی همکاری مجمع خیرین تامین سلامت فارس و این کمیته صورت پذیرفت.

علی اکبر رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمان‌های مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: ساماندهی بیماران تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر بیماران نیازمند با مشارکت موسسه مهر حضرت زهرا (س) انجام می‌پذیرد که با اهدای وام‌های قرض الحسنه وکمک‌های بلاعوض از این بیماران حمایت خواهد شد علاوه بر این، چون شهر شیراز یکی از قطب‌های پزشکی کشور است و از سراسر کشور برای درمان به این شهر مراجعه می‌کنند اقامتگاه‌هایی برای اسکان همراهان این بیماران ساخته شده است که در اختیار مددجویان این کمیته نیز قرار می‌گیرد.

در این نشست موصلی مدیرکل امداد امام خمینی (ره) استان فارس با تشکر از همکاری‌ها و حمایت مداوم مجمع خیرین از مدد جویان این کمیته گفت: ضرروت حمایت‌های تخصصی بخصوص در حیطه درمان بیماران نیازمند لزوم این همکاری و حمایت‌های مجمع خیرین را پر رنگ‌تر می‌کند.

در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس توسط مدیر کل کمیته امداد از همکاری ها‌ی مجمع خیرین تقدیر شد و بر تداوم بیشتر مشارکت‌ها در جهت حمایت از مدد جویان تاکید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار