مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد گفت: از فروردین تا شهریور ماه امسال، به هزار و ۶۹ پیام و تماس در سامانه ۱۳۷ رسیدگی شد.

امین جهانبازی اظهار کرد: طی شش ماهه نخست امسال، هزار و ۶۹ پیام و تماس در سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد ثبت گردید که به تمامی مطالبات شهروندان پاسخ داده شده است.

وی افزود: بیشترین پیام‌های ثبت شده در این سامانه در حوزه ساخت و ساز غیرمجاز، سدمعبر و لکه گیری آسفالت بوده است.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد اضافه کرد: شهروندان می‌توانند مطالبات خود را از طریق تماس با تلفن ۱۳۷ یا ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۷۰ و یا مراجعه به سایت شهرداری شهرکرد اپلیکیشن ۱۳۷ ثبت کنند.

جهانبازی اظهار کرد: پس از برقراری تماس درخواست شهروندان از طریق سامانه ثبت و کد پیگیری برای آنها ارسال و موارد سریعا به حوزه مربوطه ارجاع و در کمترین زمان ممکن، پاسخ داده شد.

وی ادامه داد: تمامی درخواست‌ها و مطالبات ثبت شده شهروندان در این سامانه پیگیری شده است و در صورت نارضایتی، از مطالبات آن‌ها بازدید صورت می‌گیرد.

 

جهانبازی تاکید کرد: ماهیانه گزارشات سامانه ۱۳۷ به مدیران شهرداری ارسال می‌شود تا موجب بهترشدن کیفیت خدمات شهری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.